Wednesday 20 January 2016

10. Päev

Ärkan ikka endiselt iga päev 7.00 ja nautlen, tõesti nautlen hommikuti rahuliku muusika taustal ja iseenda seltsis. Kummalisel kombel mõjub see uus harjumus väga rahustavalt mulle :)

Täna lisasin puderisse ka ühe muna ja kloppisin keetes n-ö vahule. Soovitan seda kõigile, sest puder on palju õhulisem ning maitse ülihea. Loodan siit mõnuga kaloreid juurde saada, aga neid õigeid ikka ;)

Jõudsin tööle ja avastasin, et unustasin 1. lõuna koju ja 2. proteiinijoogi ka koju. Ega's midagi - peab Daily crapiga leppima :(

10.00 Piimakohv meega.

Tänane päev on nii palju tööd ja inimestega kohtumisi täis, et kahjuks vahepala jäi vahele, suutsin vaid pool pihutäit mandleid kell 12.00 põske pista.

Lõunavalik tuli aga väga teistsugune ja pigem mitte tervislik. 13.00 paiku sai võetud ikka korralik kartulipüree kalkuni-karrikastmega ja juurde veel kaks salatit. Uhh, kui palju. 


Igaks juhuks küsisin veel Andrese käest, kas keerasin nüüd režiimi pekki. Ta lohutas, et päevane kaloraaži tarbimine loeb rohkem. No, loodame :)

15.00 Endiselt Cappuccino meega.

Ja siis avastasin, et ma oma 17.00 algavasse PumpFX'i trenni ei jõuagi, sest olin ühe kohtumise 16.30ks broneerinud. Hea udu! Paistab, et pean ka eraelu asju töökalendrisse viima, muidu unustan lihtsalt ära. Okei, pumpi minna ei saa, aga niisama peab ikka kohale minema.

17.00 paiku läksid viimased mandlid põske ja õun jäigi terveks - no, ehk homme on tal parem päev.

18.00 Trenn - Intervalljooks 25min + 5min kiirkõnd 4%incl tõusuga otsa. Lõpus korralikud venitused. Jah, proteiinijooki seekord pole :(

Koju jõudes hirmutas taas kole nälg. 20.00 paiku sai siis mahajäänud lõuna ära likvideeritud. Aurutatud lõhe, brokkoli ja aedubadega. Rohelist ei jaksanudki kõike ära süüa, aga kodujuustu pidin juurde ampsama. Lihtsalt oli selline isu ja tunne, et keha vajab.

Ausalt öeldes ei läinud aedoad kuidagi üldse enam sisse. Valguisu on meeletu. Seega homseks aurutasin kala küll, aga kõrvale hoopis tomat-kurk ja kodujuust. See tekitab rohkem isu.

Ja ma olen nüüd jooksu tehes jälginud seda jõusaali ning pean ütlema, et kõik need jõumeesjunnid on veidi hirmuäratavad. Kuidas ma lähen nende keskele ärplema. Teadmata üldse, mida ma tegelikult tegema peaks. Mõtlesin, et loogiline oleks 4 päeva peale erinevad lihasgrupid ära jaotada ning iga grupi jaoks 4 erinevat harjutust, mida teha siis 15 kordustega 4 seeriates. Kas see nii ka toimiks ja kuidas ma katsetan, kui nad ju kõik hindavad seal salamisi minu katsetusi. See on väga annoying, aga eks ma tean, et lõppude lõpuks mind väga ei huvita ka. Lihtsalt pean end mõttega harjutama, et järgmisest nädalast lihtsalt lähen ja uhan masinate peal. I need this, I want this - for my dream body :)

Eelmise aasta võitja puhul meeldis mulle kõige rohkem tema kanni muutus. Kui muidu meil naistel on tavapäraselt selline õunakujuline tagument, siis tal oli 2 kuu möödudes juba selline popsti trimmis pepu. Selle tarbeks uurisin ka pepuharjutusi ja leidsin sellise ägeda video:


No vähe ei ole neil ilusad kannid!

Potsatasin täna taas ühe huvitava tõdemuse otsa, kui trennist koju jalutasin. Trenn ongi nagu seks - selle ajal unustad kõik valud ja ähkimised ning puhkimised. Love it!!!

P.S! 13137 sammu tuli ka.

P.P.S! Kõht on korrast ära ja ma ei saa aru millest. Ma ju söön nii normaalseid asju, aga esmaspäevast alates on kõhuga mingid jamad. Valutab ja jaurab. Ma ei oska veel välja mõelda, milles jama. Võib-olla polegi aeduba kehale hea, kui isu ka töötab pigem okserefleksi poole. Vaatame, mis homme toimub.

No comments:

Post a Comment