Tuesday 2 February 2016

14. - 21. Päev + kokkuvõte!


Nädal algas maailma kõige õudsama kõhuviirusega. Surin Pühapäeval nii nagu pole ammu surnud. Alles kesköö paiku jäi esimene sõõm, fucking SÕÕM kõhtu pidama. Phhhhh! See oli kohutav. Sain mahti kõik kirja panna alles nüüd. Esimesed kaks päeva tõesti olin väga haige ja tööle naasesin alles kolmapäeval. Sinnamaani pahandasin südant ja üritasin palavikuga hakkama saada. See viirus sucks ass. Esimene päev oksendad, öösel palavik ja KÕIK kondid valutavad ehk siis magamine on täiesti võimatu ja järgnevad kaks päeva üritad toimunust toibuda.
Paljud lohutasid, et see on ju super dieet - HAHA! Kui tervis tagasi tuli, naases ka meeletu isu ja esimese asjana sõin liiter jäätist ära :D :D :D
 
Üks pluss oli - kaks päeva ma suitsu ei teinud! :)
 
Toidu osas ma ei jõudnud midagi ette valmistada ja tegin valikuid kaootiliselt ning külastasin töö Daily restot iga päev.
Toidud olid tavalised, ehk siis tavalise kontori ja laisa inimese valikud. Panin terve nädala videosse, et oleks lihtne ülevaade.
 
 
 
 
AUSALT SUITSUST!
 
Mõni aeg tagasi soovitas üks blogi lugeja mulle ühte raamatut - Allen Carr "Lihtne viis suitsetamisest loobumiseks".
Pean tõdema, et mul oli see raamat ka juba mõni aasta tagasi soetatud, kuid lugema polnud asunud. Kuna olin haiguse tõttu aga nii ehk naa suitsu mitte teinud, siis võtsin raamatu ette. Raamat ise ajas suitsetama ja mul oli viimases pakis veel 7 sigaretti alles. Terve raamatu lugemise vältel tegin ka need 7 sigaretti ära. Nii nõuab ka autor, et viimane suits tuleks teha raamatu lõppemisel. Tegin oma viimase suitsu ja mõtlesin elu ümber. Ma suhtun ka skeptsismiga raamatutesse, mis lubavad elus kategoorilisi muutusi, aga see raamat andis tegelikult lihtsalt kätte juhendid aju ümber programmeerimiseks. Mind lausa huvitab, kas ma suudan enda aju niivõrd distsiplineerida, et tõesti pidada kaua suitsuta vastu. Eriti arvestades, et olen viimased pool aastat üritanud loobuda ja edu on siiani saavutamata. Kogu protsess on olnud kohutavalt raske. Vaatame, mis saab! :) Igatahes terve nädal sai vastu peetud ja isegi mitte ebameeldivalt. Kui muidu ma olen ikka esimestel päevadel, isegi tundidel inimestel päid maha hammustanud, siis need päevad möödusid väga rahulikult ja pigem heas tujus. Ma olen õnnelik mittesuitsetaja!!!! :D
 
TRENN-TRENN-TRENN!
Kui läksin tagasi tööle, siis tegelikult läksin ka tagasi trenni. Nädala jooksul sai järgnevalt panustatud:
 
KOLMAPÄEV - PumpFX + aeglane Cardio (30min kiirkõndi - 5.7rpm kiirusega jooksulindil)
NELJAPÄEV - T3 Pump (Spartas pakutav HIIT) + aeglane Cardio
REEDE - Jalad ja tagumik + aeglane Cardio. Jalgadele andsin kõvasti koormust ja seda esimest korda elus.
1. Jalgade kokku surumine trenažööril, 4 seeriat/ 15 kordust. Raskustega 25kg, 20kg, 15kg, 15kg.
2. Jalgade lahti surumine trenažööril, 4 seeriat/ 15 kordust. Raskustega 20kg, 15kg, 15kg, 15kg.
3. Jalapress trenažööril, 4 seeriat/ 15 kordust. Raskustega 20kg, 40kg, 60kg, 60kg.
4. Väljaasted raskustega mõlema jalaga trenažööril, 4 seeriat/ 12-15 kordust. Raskusi ei tea, lihtsalt trenažööril oli 5, 4, 3, 2.
5. Jala taha vibutus mõlema jalaga trenažööril. 4 seeriat/ 13-15 kordust. Raskustega 15kg, 10kg, 10kg, 10kg.
Ja tegin harjutusi nii nagu mees soovitas - AEGLASELT! See oli väga raske ja mul higi ikka voolas ojadena. Vautstivau!
 
Honestly - ma tundsin weekendil esimest korda elus, et mul on pepulihased, sest need olid nii valusad!!! Mulle on millegipärast alati jäänud mulje, et kangide ja trenažööridega mässamine on lihtne. Nad ju korraks vaid pumpavad ja siis juba kõik tehtud. Aga džiisas, kus jala- ja pepulihased olid valusad. Laupäev ja pühapäev võtsingi seetõttu päris easylt ja nautisin pigem kodust idülli. Uskumatu, aga jõusaalitrenn on actually raske :D
 
 


1 comment:

  1. Väga tore, et sa ikka lugesid seda :) Võin öelda, et ka mina suhtusin VÄGA skeptiliselt raamatusse, naerma ajas lausa :D aga tänaseks ... olen olnud suitsuvaba juba 167 päeva :) eelnevalt olin ca 8 a vahelduva eduga pidev suitsetaja :D Ma loodan, et see aitab sindki ;) miks mudiu ma selle saatsin :D Jõudu jaksu, ära vannu alla sellele suitsukuradile ;) tee TUUPI! :D

    ReplyDelete